Obchodní podmínky
Obchodní podmínky upravují vztah mezi společností Nešpor s.r.o., jako provozovatele internetového obchodu, a zákazníky firmy Nešpor s.r.o., jako objednatele.
Odchylky od těchto obchodních podmínek jsou platné a účinné jen tehdy, pokud jsou písemně potvrzeny oběma stranami.
Tyto obchodní podmínky platí v plném rozsahu, pokud si prodávající a kupující nedohodnou v písemné smlouvě některé podmínky jinak.
Objednání zboží
Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami provozovatele internetového obchodu. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní e-mailovou adresu, bude mu na ni doručena kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému e-shopu. Pokud Vám kopie objednávky na zadanou e-mailovou adresu nedojde, kontaktujte nás.
Objednávat zboží lze rovněž telefonicky nebo e-mailem.
Objednávka je vždy považována za závaznou pro obě strany, není-li dohodnuto jinak.
Dodání zboží a lhůty
Zboží, které je uvedené jako skladem je standardně expedováno nejpozději do 2 pracovních dnů. U méně běžného nebo problematického zboží však tato lhůta nemůže být zaručena, neboť závisí na dalších distributorech a dovozcích. V případě nedostupnosti zboží nebo delší dodací lhůty může zákazník stornovat objednávku telefonicky nebo e-mailem bez jakýchkoli sankcí.
Zboží je k Vám dopraveno přepravní společností. V případě, že nebudete řidičem zastiženi, budete mít ve schránce oznámení. Je lepší si zvolit místo dodání na adresu, kde budete během dne k zastižení. Ke každé Vaší objednávce Vám bude na e-mail zasláno číslo balíku a telefonní číslo na přepravní společnost, kde se můžete domluvit na jiném místě či čase dodání Vašeho zboží. Zboží je u přepravní společnosti uloženo 10 dnů, během kterých si můžete domluvit termíny dodání.
Způsoby platby
Dobírka - po obdržení zboží provedete platbu řidiči přepravní společnosti.
Osobní odběr - většina námi nabízených produktů se nachází na externím skladě. Zboží si proto můžete vyzvednout druhý pracovní den po obdržení zprávy o jeho expedici v provozovně Studio Etopa, Böhmova 15, 621 00 Brno, tel.: 777 744 362, email: studio@etopa.cz.cz
Storno objednávky
Storno objednávky ze strany kupujícího
Objednávku lze stornovat telefonicky, případně e-mailem, pokud je stav objednávky přijatá a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodávající nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží.
Storno objednávky ze strany prodávajícího
Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na český trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O stornu objednávky bude zákazník informován. Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil, bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu.
Reklamační řád
Záruka a reklamace
Veškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných dovozců a oficiálních distributorů pro ČR, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce.
Reklamované zboží zasílejte:
V případě reklamace zboží využijte autorizovaných servisů. Urychlí se tímto vyřízení reklamace. Do servisu zasílejte kopii faktury a dodacího listu + popis závady. Uveďte taktéž vaši adresu, kam má servis opravený produkt zaslat zpět.
Společně se zbožím zašlete přesný popis závady, kopii faktury a kontaktní adresu pro odeslání zboží zpět po vyřízení reklamace. Zboží je možné reklamovat také v sídle prodávajícího.
Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží
Zboží nelze vracet podle odstavce níže v případě, že si zákazník převzal zboží osobně v obchodě.
Zboží nelze vracet v případě, že kupujícím je firma (podnikatel, právnická osoba), neboť kupní smlouva se řídí podle Obchodního zákoníku a nebo v případě, že zákazník opakovaně nakupuje zboží za evidentním účelem jeho dalšího prodeje nikoliv pro vlastní potřebu.
U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má kupující – nepodnikatel-fyzická osoba podle Občanského zákoníku právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálních obalech spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty včetně faktury a záručního listu.
Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na naši adresu, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Je nutné, aby jste doručili vracené zboží ve lhůtě 14 dnů od jeho zakoupení. V opačném případě není nárok na jednostranné odstoupení od kupní smlouvy.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 20 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.